wtorek, 19 lutego 2019

Zapomniane KomikSiki

Często zdarza mi się narysować pasek komiksowy którego nie jestem w stanie opublikować pod żadnym sensownym tytułem, ani dopasować do żadnej kategorii, dlatego też wszystkie tego typu paski trafiają do wspólnej szuflady nazwanej "KomikSiki". W poście zamieszczonych jest kilka takowych z odpowiednim opisem, ponieważ wiele z nich z perspektywy czasu może być już niezrozumiałe bez kontekstu tego, co działo się wtedy w kraju i na świecie.


 
Rysowałem ten pasek będąc święcie przekonany, że Brexit będzie nieudany, lecz, o ironio, przepowiedziałem nim przyszłość myląc się kilkoma procentami.


Moja próba zwrócenia uwagi ludzi na przechodzącą po cichu w sejmie ustawę, w momencie trwania Czarnego Protestu.

Oczywisty komentarz do czasów masowej emigracji.


 Ćwiczyłem rozkład kadrów na stronie, inspirowane Pulp Fiction.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz